måndag 22 februari 2010

Resultatet..

Såhär blev den, min virkade filt:
Både jag och L är nöjda, dessutom fick jag mersmak och sitter och klurar på nya projekt :-) Det är verkligen riktig terapi! Perfekt att varva ned med på kvällen efter en dag full av 3 års trots! :-)
Pappa M kom nyss och hämtade Z, han ska få åka och leka hos kusinerna Alisa och Nellie, det är inte särskilt skoj för honom att vara hemma nu när lilla L är dålig. Men imorgon blir det dagis igen för prinsen och jag får hålla mig hemma och kurera lilla L.

4 kommentarer:

  1. vilken otroooligt söt dotter ni har! helt ljuvlig och härlig filt! man kanske borde våga sig på det där trots knappt godkänt i syslöjd:) haha kram emelie

    SvaraRadera
  2. Åhhhh tack! Tycker såklart också att hon är otroligt söt!!! :-)

    SvaraRadera
  3. Ja den blev ju inte alls så tokig ;) Duktig du är!

    Men Lilo har du (ni) ändå lyckats ännu bättre med ;) Supersöt!

    SvaraRadera
  4. Ja den blev fantastiskt fin! Gillar verkligen mönstret! Välkommen in i virkträsket, eller vad ska man säga haha
    kram

    SvaraRadera