söndag 7 februari 2010

Mysmorgon med lilla L

GOdmorgon!
Sitter i soffan medan lilla L sitter i babysittern och pratar och leker för fullt. Det börjar verkligen bli en liten personlighet i henne, så skoj att se! Är evigt tacksam att man får uppleva allt detta underbara igen. Men Z flög tiden fram och det första halvåret med honom är som ett enda töcken. Dessutom så "längtade" man till allt med honom, tills han skulle sitta, krypa, gå och prata. Denna gången har jag lärt mig att tiden går rysligt fort så jag vill ha lilla L precis som hon är idag, inte en sekund äldre :-)

Igår gick vi in till stan hela familjen, Z var underbar på morgonen när jag berättade att vi skulle iväg, då sa han
- Jag ska inte skrika för då blir mamma arg!
Hahahah, ja något tycks ju gå in trots att man får säga det mååååånga gånger numera. Mysigt hade vi det på stan iaf, Z var som ett litet ljus! Köpte mera garn till min filt och sedan fikade vi på Mangiamo. Det är verkligen perfekt det fiket, man känner sig aldrig i vägen med barnvagnen.

Vi skulle ju egentligen på kalas hos Mickes syster igår men det blev inställt p.ga sjukdom, tråkigt!!! Hoppas på att dom frisknar till snart så vi kan få fira henne ändå.
Mickes syster Maria, Alisa och lilla L

Istället blev det goood middag hos syster, Jens och Stella. Z är alltid lika lycklig när vi ska dit. Han leker som en vilding med hundarna och vet att Teis (Therese) alltid har något gott i skåpen. :-)

2 kommentarer:

  1. Så trist att det blev inställt, jag blev sjuk igår kväll med :( sådan frossa.. å feber. Men känner mig bättre idag. vi ses och hörs, får bli middag nån annan dag såklart, å cheesecake :) kram Maria

    SvaraRadera
  2. Hej hej...Nu har jag hittat hit =)
    vad duktig du e johanna med en blogg =)
    det var super igår,TACK!
    ses ju imon iaf.
    kram

    SvaraRadera