måndag 15 februari 2010

Måndag... igen

Jag förundras varenda måndag över hur snabbt tiden faktiskt går, vill bara pausa ibland och njuta av stunden och minnas allt speciellt kring mina underbara barn. Men vissa stunder skulle jag hellre snabbspola förbi, som när Z är på sitt allra bästa trotshumör och alla förslag jag kommer med möts av ett NEEEEEEEEEEEEJ!! Och en massa tårar, suck! Antar att det är något man ska igenom men tror att det kanske blir något förstärkt nu när lilla L har kommit. Jobbigt är det iallafall, både situationerna och mitt dåliga samvete varenda kväll över alla konflikter.
Idag var vi på Öppna förskolan (eller skolan som Z säger), där mådde han toppen, lekte och fikade med sina kompisar! Han pysslade även ihop två fina fåglar som numera pryder vårat kylskåp här hemma. Han är så stolt, så stolt!
Imorgon väntar dagis för Z skull och hemmamys och städning för mig och lilla L.
Dom finaste, mest underbara, min kärlek, mitt allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar