måndag 1 februari 2010

Dålig uppdatering..

Oj, vad tiden går fort och oj, vad jag är dålig på att uppdatera denna bloggen, det kanske inte var något för mig trots allt? Ger det ett tag till iaf! :-) Har haft en mysig helg hemma med fina familjen. Kylan gjorde så att vi mestadels stannade inne. Men simskola och besök på både Maxi och Storken blev det allt. Hade en rabattkupong på Lindex så jag passade på att köpa en vårjacka där till Z. Han fick själv välja färg och valde den fiiiina gröna, precis i mammans smak! :-)
Lindex Shop Online - Jacka
Den är både vatten och vindtät och betydligt snyggare än en galonjacka!!

Z fick sova hos mormor även denna söndagen på hans egen begäran såklart! Han hade minsann både ridit och åkt kälke, förstår att han hellre är där än hemma en kall söndag! Hämtade honom redan kl 09 idag och åkte till öppna förskolan i Stockslycke kyrkan, var där en del med Z förra vintern men det sket sig sen när både jag och pappa M arbetade heltid. Så nu vet vi vad vi ska göra på måndagar framöver för Z lekte som en tok och ville inte åka hem!

Idag ska vi skriva på faderskapspapper för lilla L, skönt att hon får en pappa även på papper! :-)
Nu ska jag återgå till att packa Traderapaket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar