söndag 24 januari 2010

Helg

Nu sitter jag här i soffan med Z och kikar barnprogram, mysigt! Helgen flög fram denna veckan med. Pappa M spelade fotboll i fredags kväll så jag hade fina syster och lilla Stella här. Z somnade inte förän kl 22 i soffan så det bjöds på en underbar sovmorgon på lördagen. Pappa M hade lyckats stuka foten så jag och Z åkte till stan för att köpa diverse mediciner och lindor. Z fick bära korgen på Apoteket och stressad som man är slängde jag bara upp allt och betalade, reagerade på att det lät dyrt men tog påsen och åkte hem. När vi sedan packade upp hemma såg jag att Z lagt ner ett par stödstrumpr i fin beige färg storlek 36 extra bred!! Så om någon behöver, säg till! Dom var DYRA i inköp, hahaha.

Hade besök av farmor och farfar på eftermiddagen och det blev Z lycklig över. Han har inte träffat dom sedan julafton p.ga. trista sjukdomar. Farmor lyckades även ge lilla L mat på flaska medan jag och Z var i simhallen på minisim.

Idag blir det besök hos mamma där sedan Z ska stanna och tillbringa natten. Han älskar verkligen att vara där ute på "landet" med hästarna.

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du börjat blogga, Johanna!! Spännande att se hur livet ter sig för en tvåbarnsmamma, jag som knappt får tiden att räcka med bara en;)kram jennifer

    SvaraRadera