måndag 18 januari 2010

Bye bye barnmorskan

Jaha, idag var det dags för mitt allra sista besök hos barnmorskan, efterkontrollen. Allt såg fint ut, hade dock lite väl lågt blodsocker, kanske ska köra med lite blutsaft igen? Ruskigt äckligt men bra mycket bättre än järntabletter iaf. Fick även med mig förlossningsjournalen från både Z och L, kul att jämföra.

Känns underbart nu när man går mot varmare och ljusare tider. Det är ju så skoj att köpa kläder när vårens fina färger dyker upp, både till mig och till barnen förstås. :-) Lite tråkigt är det ju förstås att snön försvinner, kanske inte för mig men för Z, han ÄLSKAR det verkligen!

2 kommentarer:

  1. Vilka cutisar till barn ni ligger inne med! och måste nog ändå säga att jag tycker de båda liknar sin mamma mycket:)
    kram emelie!

    SvaraRadera
  2. Åh, tack söta du! :-) Och detsamma måste jag säga!!

    SvaraRadera